Blbec a Cenzor (bratři Radek a Patrik Bangové)
20161128-provaznikova
Ortel
českeho národa.
| pondělí
28.11.2016 20:10
Autor:
Lucie Provazníková
Tak
sem si dala tu „práci“
a poslechla asi 40 písniček pána Ortela. Abych
byla v malbě, když
si ho teď každý přežvykuje v hubě a Radku Bangovi se kvůli
němu zapaluje koudel u zadku tak, že vystřelí ze
sálu jak cikán
ze sámošky.
Jako úplný
hudební laik musim říct, že hudebně
nic moc. Ve svých pivařských
rockerských letech – tak před 12
lety – jsem ujížděla na
lepších kouscích. Doteď jsem si
říkala, že to ten Ortel ve fóglovi
válí prostě proto, že lidi
sou nasraný, a to tak, že hodně. Nechat (téměř)
vyhrát v
uhlazené komediantské
šaškarádě někoho, koho se
neomarxističtí
komedianti s IQ vařené brambory snaží
mediálně zničit, je
prostě forma protestu. Protestu proti všemu tomu
omezování a
regulacím. Ale především proti
všem fakticky nevzdělaným
kašparům, kteří jen díky
technologiím dnešní doby
neživoří
na hradních nádvořích, ale
čumí na nás i v obýváku z
čumbedny a z titulních stránek blitkovin, kde
kážou lidem, jak
jsme xenofobní národ a máme
přijímat uprchlíky.
Ale pak jsem vstřebala ty Ortelovy
texty.
Vo čem
zpívá Ortel
Pobavila mě píseň
Absurdistán:
„..pozvu všechny do
Prahy, ať to všechno vidí…jak
válej se tam tataři…jak
ňáký
ženě na hlaváku teče z hlavy hnis. …co tam dělaj
politici, to
se nikdo nedoví, asi píšou lobbistům
domácí úkoly. …
psychopati na silnici, magoři a vrazi, dnes a denně
potkávám je,
naši páni drazí. Páni, co
si ve vázankách ruce sobě mejete a
na slušný lidi tak vokatě serete!“
Co je na tom
nenávistného? No, přiznejme si,
agresivita a nenávist tam je. Ten pán je
trošičku naštvanej.
Jenže, málo platné: ten text je
pravdivý. Jestli tím Ortel
někoho uráží, je to jen a jen jeho
problém. Tak dál.
Píseň
Gayparáda.
Hned na začátku zpívá o tom, že jemu
jako heterákovi žádná
neziskovka prachy na proháňku Prahou nedá.
„Pro mě za mě ať
si zadky servou, ať už lesby nebo bukvice. Nepochopim, proč s
takovou vervou, maj potřebu transparentně brázdit
ulice.“ Směju
se a podepsala bych se pod to. Potřeba veřejně tramtarárovat
svoji sexuální orientaci je na
psychiatrické vyšetření a
plýtvat na průvod zakomplexovaných blbců penězi,
které by
někomu opravdu mohly pomoct, je nechutné. Jestli
tím Ortel někoho
uráží, je to jen a jen jeho problém.
Pokud vim, nikomu uřezáním
pindíka nevyhrožuje.
Písně
Mešita a Zůstaň mým domovem
jsou namířené proti islámu. Jak už
vzdělaní, moudří lidé
ví, každý správný muslim je
vrah – zkrátka proto, že vrahem
byl zvrhlík Mohamed a jeho život je pro každého
muslima
následováníhodným
příkladem. Není problémem Ortela, že
neomarxističtí polomozci nejsou schopni si
přečíst základní
texty islámu, Ústavu ČR a Listinu
základních práv a svobod a
historii muslimské výbojnosti. Páč pak
by ti hysterici zjistili,
že Ortel se v těchto dvou písních prostě jen
staví za svoji
vlast, a to z dost opodstatněných důvodů. Vždyť on i v
jedné
písničce zpívá o tom, že chce ve
své vlasti klid a mír!!!
Určitě jsem neslyšela
všechny jeho výplody,
možná, že chce někde někoho našrotovat do
špekáčku, ale to,
co jsem slyšela, nemá s nacizmem nic
společného.
Nacistické
symboly vs. svoboda
slova a vyjádření
Prý že lebka s
hnátama je nacistický symbol.
Tyjo. Je to symbol používaný v asitak miliardě
různých
hudebních skupin, hnutí, sekt,
ideologií a já nevím čeho, nebo
prostě jako vizuální umění
napříč historií od pravěku až
dodnes. To samé platí pro pravotočivý
i levotočivý hákový
kříž, který byl pravděpodobně užit již v neolitu,
ve všech
kulturách od hinduismu, buddhismu,
zoroastriánství, až po moderní
Evropu 20. století značil štěstí
– a byl znakem hned několika
evropských letectev či vojenských složek jak
před, tak i po 2.
sv. válce. Jen kvůli Hitlerovi se všichni
podělali a kvůli
omezení svobody slova se bojí tento
starověký symbol
štěstí/talisman používat. (Věděli
jste, že v Německu nesmíte
na auto chtít značku s písmeny AH, i pokud to
jsou vaše iniciály?
A celou řadu „nacistických“
číselných kombinací
obsahujících 88. Ano, to je
„svobodná“ Evropa. Snad mi tady v
Německu jednou nepřepíšou rok
narození.)
Ale
dost Ortela, nechme se kulturně pozvednout Gipsy CZ.
Nachystejte si blicího
pytlika a pojďme hodit voko
na tvorbu uraženého Radka Bangy a la Gipsy CZ. Jeho tvorbu
jsem
taky trochu sjela. Nejdřív parafrázuji, co
pronesl v rozhovoru na
expres.cz: Ortel je nácek…umělec by měl
šířit pozitivní
energii, přinášet radost, poselství,
povznášet k něčemu
dobrému…
Naprosto s Bangou
souhlasím – to samé tvrdím o
vizuálním umění, v němž se
vyznám podstatně víc a vystavené
posrané hajzlíky uprostřed galerií
považuji za úpadek
společnosti (o tom jindy). Při procházení jeho
textů jsem ale
měla problém udržet večeři v žaludku. Pro ilustraci jen
jeden
text – z písně „Černej kluk“.
Jeden černej kluk hledal
takle šuk
jakou
píču vošuká to mu bylo fuk
dal do
kapsy love a už si to klove
přímo
ven z domu do centra metropole
tam r
́n ́b klub spousta divnejch tlup
kundy
ale supr tak zaplatil vstup
sotva
došel k baru pička jako sviň
stačilo
pár keců a už jdou na drink
ožral
jí jak nic po třech panacích hrne si jí
co
však prijde ani jeden z nich netuší
ještě
ani ráno a řekla mu ano
šuk už
byl jistej už je zaděláno
a tak si
tak jdou už se vocucujou
a na
dlouhou noc se připravujou
sotva
dveře zavřou už mu hulí péro
do
postele vlezou a jedou
jak to bylo
dál to už je jedno
protože to
podstatný je že
tenhle černej kluk
teď chcípá na céčko omámen
za
jedinou mrdačku je s timhle klukem amen
A tento pán
káže o morálce, o tom, že umění
má
pozvedávat.. No, on tedy pozvedává
zajímavě nechutným způsobem.
Kde je
problém?
Menšiny jsou
státem chráněné, ba dokonce
privilegované do takové míry, že to
většinovou populaci štve.
Problém není Ortel. Problém je
státní aparát, síť
parazitujících neziskovek, které se
svou činností stále více
vzdalují od zájmů většinové
společnosti, zatímco podporují
menšiny, které se mnohdy o stát
žádným způsobem nezasloužily.
Problémem jsou již výše
zmínění komedianti s IQ brambory a
hloupí lidé, kteří chtějí
za každou cenu rozvracet stabilní,
staletími ověřený společenský
řád, to vše křikem, urážkami
prezidenta a zpochybňováním
demokratické volby, urážkami
většiny českých občanů a
nadáváním
prázdnými,
neopodstatněnými slovy bez argumentů: xenofobové,
nácci,
islamofobové.
Lidem se asi zkrátka
česká kotlina libí a
nechtějí, aby to byla kotlina černá a
zaodpadkovaná. A rozumný
lidi se nechtějí vracet do středověku a pouštět
sem ideologii,
která ponižuje ženy. Především ale
hodně neziskovek a všech
trotlů hajících „práva
menšin“ zapomíná, že
demokracie je
především o hlasu většiny. A ta
většina – sorry, teď to
bude asi rasistické (?) je v Česku prostě
bílá, heterosexuální,
nemuslimská a ateistická. Většina
lidí nejsou rasisté a
nechtějí utlačovat menšiny. Zeptejte se
pár lidí, co říkají
na Vietnamce. Vsadím se, že prostě ať si
prodávají ty svý
fejkový hadry dál, když nikoho
neprudí, učí se česky,
posílají
děti do školy. Pak se zeptejte na cikány. Na
muslimy.
Problém není
údajný rasismus českého
národa,
problémem je pozitivní diskriminace
menšin, do které se lije
neuvěřitelné množství peněz, a přesto to nikam
nevede. Ale je
to takové hrnečku vař: a hrneček nám pomalu
přetéká.
A Ortel to jenom
říká narovinu. Smiřte se s tím,
neomarxističtí flusanci. Za rok mu
posílám hlas taky.