Blbec a Cenzor (bratři Radek a Patrik Bangové)
20161128-provaznikova
Ortel
českeho národa.
| pondělí
28.11.2016 20:10
Autor:
Lucie Provazníková
Tak
sem si dala tu „práci“
a poslechla asi 40 písniček pána Ortela. Abych
byla v malbě, kdy
si ho teď kadý převykuje v hubě a Radku Bangovi se kvůli
němu zapaluje koudel u zadku tak, e vystřelí ze
sálu jak cikán
ze sámošky.
Jako úplný
hudební laik musim říct, e hudebně
nic moc. Ve svých pivařských
rockerských letech – tak před 12
lety – jsem ujíděla na
lepších kouscích. Doteď jsem si
říkala, e to ten Ortel ve fóglovi
válí prostě proto, e lidi
sou nasraný, a to tak, e hodně. Nechat (téměř)
vyhrát v
uhlazené komediantské
šaškarádě někoho, koho se
neomarxističtí
komedianti s IQ vařené brambory snaí
mediálně zničit, je
prostě forma protestu. Protestu proti všemu tomu
omezování a
regulacím. Ale především proti
všem fakticky nevzdělaným
kašparům, kteří jen díky
technologiím dnešní doby
neivoří
na hradních nádvořích, ale
čumí na nás i v obýváku z
čumbedny a z titulních stránek blitkovin, kde
káou lidem, jak
jsme xenofobní národ a máme
přijímat uprchlíky.
Ale pak jsem vstřebala ty Ortelovy
texty.
Vo čem
zpívá Ortel
Pobavila mě píseň
Absurdistán:
„..pozvu všechny do
Prahy, a to všechno vidí…jak
válej se tam tataři…jak
ňáký
eně na hlaváku teče z hlavy hnis. …co tam dělaj
politici, to
se nikdo nedoví, asi píšou lobbistům
domácí úkoly. …
psychopati na silnici, magoři a vrazi, dnes a denně
potkávám je,
naši páni drazí. Páni, co
si ve vázankách ruce sobě mejete a
na slušný lidi tak vokatě serete!“
Co je na tom
nenávistného? No, přiznejme si,
agresivita a nenávist tam je. Ten pán je
trošičku naštvanej.
Jene, málo platné: ten text je
pravdivý. Jestli tím Ortel
někoho uráí, je to jen a jen jeho
problém. Tak dál.
Píseň
Gayparáda.
Hned na začátku zpívá o tom, e jemu
jako heterákovi ádná
neziskovka prachy na proháňku Prahou nedá.
„Pro mě za mě a
si zadky servou, a u lesby nebo bukvice. Nepochopim, proč s
takovou vervou, maj potřebu transparentně brázdit
ulice.“ Směju
se a podepsala bych se pod to. Potřeba veřejně tramtarárovat
svoji sexuální orientaci je na
psychiatrické vyšetření a
plýtvat na průvod zakomplexovaných blbců penězi,
které by
někomu opravdu mohly pomoct, je nechutné. Jestli
tím Ortel někoho
uráí, je to jen a jen jeho problém.
Pokud vim, nikomu uřezáním
pindíka nevyhrouje.
Písně
Mešita a Zůstaň mým domovem
jsou namířené proti islámu. Jak u
vzdělaní, moudří lidé
ví, kadý správný muslim je
vrah – zkrátka proto, e vrahem
byl zvrhlík Mohamed a jeho ivot je pro kadého
muslima
následováníhodným
příkladem. Není problémem Ortela, e
neomarxističtí polomozci nejsou schopni si
přečíst základní
texty islámu, Ústavu ČR a Listinu
základních práv a svobod a
historii muslimské výbojnosti. Páč pak
by ti hysterici zjistili,
e Ortel se v těchto dvou písních prostě jen
staví za svoji
vlast, a to z dost opodstatněných důvodů. Vdy on i v
jedné
písničce zpívá o tom, e chce ve
své vlasti klid a mír!!!
Určitě jsem neslyšela
všechny jeho výplody,
moná, e chce někde někoho našrotovat do
špekáčku, ale to,
co jsem slyšela, nemá s nacizmem nic
společného.
Nacistické
symboly vs. svoboda
slova a vyjádření
Prý e lebka s
hnátama je nacistický symbol.
Tyjo. Je to symbol pouívaný v asitak miliardě
různých
hudebních skupin, hnutí, sekt,
ideologií a já nevím čeho, nebo
prostě jako vizuální umění
napříč historií od pravěku a
dodnes. To samé platí pro pravotočivý
i levotočivý hákový
kří, který byl pravděpodobně uit ji v neolitu,
ve všech
kulturách od hinduismu, buddhismu,
zoroastriánství, a po moderní
Evropu 20. století značil štěstí
– a byl znakem hned několika
evropských letectev či vojenských sloek jak
před, tak i po 2.
sv. válce. Jen kvůli Hitlerovi se všichni
podělali a kvůli
omezení svobody slova se bojí tento
starověký symbol
štěstí/talisman pouívat. (Věděli
jste, e v Německu nesmíte
na auto chtít značku s písmeny AH, i pokud to
jsou vaše iniciály?
A celou řadu „nacistických“
číselných kombinací
obsahujících 88. Ano, to je
„svobodná“ Evropa. Snad mi tady v
Německu jednou nepřepíšou rok
narození.)
Ale
dost Ortela, nechme se kulturně pozvednout Gipsy CZ.
Nachystejte si blicího
pytlika a pojďme hodit voko
na tvorbu uraeného Radka Bangy a la Gipsy CZ. Jeho tvorbu
jsem
taky trochu sjela. Nejdřív parafrázuji, co
pronesl v rozhovoru na
expres.cz: Ortel je nácek…umělec by měl
šířit pozitivní
energii, přinášet radost, poselství,
povznášet k něčemu
dobrému…
Naprosto s Bangou
souhlasím – to samé tvrdím o
vizuálním umění, v něm se
vyznám podstatně víc a vystavené
posrané hajzlíky uprostřed galerií
povauji za úpadek
společnosti (o tom jindy). Při procházení jeho
textů jsem ale
měla problém udret večeři v aludku. Pro ilustraci jen
jeden
text – z písně „Černej kluk“.
Jeden černej kluk hledal
takle šuk
jakou
píču vošuká to mu bylo fuk
dal do
kapsy love a u si to klove
přímo
ven z domu do centra metropole
tam r
́n ́b klub spousta divnejch tlup
kundy
ale supr tak zaplatil vstup
sotva
došel k baru pička jako sviň
stačilo
pár keců a u jdou na drink
oral
jí jak nic po třech panacích hrne si jí
co
však prijde ani jeden z nich netuší
ještě
ani ráno a řekla mu ano
šuk u
byl jistej u je zaděláno
a tak si
tak jdou u se vocucujou
a na
dlouhou noc se připravujou
sotva
dveře zavřou u mu hulí péro
do
postele vlezou a jedou
jak to bylo
dál to u je jedno
protoe to
podstatný je e
tenhle černej kluk
teď chcípá na céčko omámen
za
jedinou mrdačku je s timhle klukem amen
A tento pán
káe o morálce, o tom, e umění
má
pozvedávat.. No, on tedy pozvedává
zajímavě nechutným způsobem.
Kde je
problém?
Menšiny jsou
státem chráněné, ba dokonce
privilegované do takové míry, e to
většinovou populaci štve.
Problém není Ortel. Problém je
státní aparát, sí
parazitujících neziskovek, které se
svou činností stále více
vzdalují od zájmů většinové
společnosti, zatímco podporují
menšiny, které se mnohdy o stát
ádným způsobem nezaslouily.
Problémem jsou ji výše
zmínění komedianti s IQ brambory a
hloupí lidé, kteří chtějí
za kadou cenu rozvracet stabilní,
staletími ověřený společenský
řád, to vše křikem, urákami
prezidenta a zpochybňováním
demokratické volby, urákami
většiny českých občanů a
nadáváním
prázdnými,
neopodstatněnými slovy bez argumentů: xenofobové,
nácci,
islamofobové.
Lidem se asi zkrátka
česká kotlina libí a
nechtějí, aby to byla kotlina černá a
zaodpadkovaná. A rozumný
lidi se nechtějí vracet do středověku a pouštět
sem ideologii,
která poniuje eny. Především ale
hodně neziskovek a všech
trotlů hajících „práva
menšin“ zapomíná, e
demokracie je
především o hlasu většiny. A ta
většina – sorry, teď to
bude asi rasistické (?) je v Česku prostě
bílá, heterosexuální,
nemuslimská a ateistická. Většina
lidí nejsou rasisté a
nechtějí utlačovat menšiny. Zeptejte se
pár lidí, co říkají
na Vietnamce. Vsadím se, e prostě a si
prodávají ty svý
fejkový hadry dál, kdy nikoho
neprudí, učí se česky,
posílají
děti do školy. Pak se zeptejte na cikány. Na
muslimy.
Problém není
údajný rasismus českého
národa,
problémem je pozitivní diskriminace
menšin, do které se lije
neuvěřitelné mnoství peněz, a přesto to nikam
nevede. Ale je
to takové hrnečku vař: a hrneček nám pomalu
přetéká.
A Ortel to jenom
říká narovinu. Smiřte se s tím,
neomarxističtí flusanci. Za rok mu
posílám hlas taky.